افتخارآفرینی حوزه هنری قزوین در جشنواره فیلم عمار

هئیت داوران سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در بخش تلویزیون اینترنتی؛ «درآمد دلاری با صابون» به کارگردانی فاطمه عابدزاده تهیه شده در مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین را به عنوان برترین اثر «تلویزیون اینترنتی» انتخاب کرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، چهارشنبه شب ۱۴ دی ماه در آستان احمد بن موسی‌ (ع)‌ با یاد شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) برگزار شد.

هئیت داوران سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در بخش تلویزیون اینترنتی؛ «درآمد دلاری با صابون» به کارگردانی فاطمه عابدزاده تهیه شده در مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین را به عنوان برترین اثر «تلویزیون اینترنتی» انتخاب کرده و لوح افتخار جشنواره را تقدیم این کارگردان کرد.

فیلم تلویزیون اینترنتی «درآمد دلاری با صابون» با اقتباس از کتاب «حوض خون» است که حدود هفت ماه پیش تولید و منتشر شد. کتاب حوض خون درباره بانوانی است که پشت جبهه به شست‌شوی لباس‌های خونین شهدا در جهت استفاده مجدد برای اعزام رزمندگان می‌پرداختند.

فیلم تلویزیون اینترنتی «ایران کو» دیگر اثر تولیدی مرکز رشد حوزه هنری استان قزوین است که توسط داوران این جشنواره نامزد لوح افتخار قرار گرفته بود. فیلم تلویزیون اینترنتی «ایران کو» به کارگردانی امیر محمد باقریانی با توجه به حوادث اخیر در کشور تولید و منتشر شده بود.

بنا براعلام حوزه هنری قزوین، در این دوره بیش از ۳۴۰۰ اثر برای رقابت به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار ارسال شده است که در بخش تلویزیون اینترنتی به طور کلی هشت اثر توانستند از کشور وارد مرحله داوری شوند که از این آمار، سه اثر تولید شده در حوزه هنری قزوین بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.