هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان بی نظیرند/ تلاش برای تداوم پیروزی‌ها در بازی‌های آسیایی

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه هواداران تیم بسکتبال شهرداری گرگان بی نظیرند، گفت: امیدواریم با حمایت های هواداران امتیازات دیدارهای پیش رو را به خود اختصاص دهیم.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،کریم علمی با بیان اینکه این پیروزی حاصل تعامل جمعی شهردار، شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری گرگان با کادر فنی و مسئولیت‌پذیری بازیکنان تیم است که تقدیم به هواداران شد، اظهار کرد: امروز به مرحله‌ای رسیده‌ایم که مقتدرانه در رقابت‌های آسیایی عرض اندام می‌کنیم.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان بازی بازیکنان مقابل نفت عراق را بسیار خوب برشمرد و ادامه داد: پس از باخت مقابل نماینده لبنان توانستیم دو برد ارزشمند را مقابل نمایندگان سوریه و عراق کسب کنیم تا صدر جدول را به خود اختصاص دهیم.

وی با اشاره به اینکه چهارشنبه آینده بازی برگشت مقابل الریاضی لبنان برگزار می‌شود، افزود: امیدواریم بازی خوب امروز را مقابل لبنان تکرار کنیم.

علمی با تأکید بر اینکه بازیکنان تیم آمادگی کامل دارد تا در مقابل لبنان وارد حاشیه نشوند و قطعاً به تنش‌های تیم رقیب واکنش نشان نمی دهند، خاطرنشان کرد: پس از رقابت‌های فشرده لیگ و بازی سنگین مقابل مهرام به لبنان پرواز کردیم که همین عاملی شد تا در بازی نخست نتیجه را واگذار کنیم.

وی شرایط فعلی تیم را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: حضور هواداران در سالن محل برگزاری مسابقات به عنوان یار سیزدهم روحیه‌ای مضاعف به تیم داده است و امیدواریم با حمایت های هواداران امتیازات دیدارهای پیش رو را به خود اختصاص دهیم.

سرپرست تیم شهرداری گرگان با بیان اینکه هواداران گلستانی از نخستین ساعات صبح از گرگان به سمت تهران و محل برگزاری رقابت‌ها حرکت می‌کنند، تصریح کرد: آنها بی نظیرند و در هیچ جای دنیا هوادارنی اینچنین پرشور نداریم تا موجب دلگرمی تیم شوند.

گفتنی‌است، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در سومین بازی خود در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا عصر چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶:۳۰ در تالار بسکتبال آزادی میزبان نفت عراق بود که موفق شد با نتیجه ۱۱۰ بر ۶۹ میهمان خود را شکست داده و به صدر جدول صعود کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.