مسابقات مینی فوتبال محلات در سراسر کشور برگزار می‌شود

رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان البرز از آغاز ثبت نام رقابت‌های مسابقات مینی فوتبال محلات کشور و امکان شرکت تمام محلات سطح استان خبر داد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،علیرضا رحمتی اظهار کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و گسترش و توسعه ورزش همگانی اقدام به اجرای طرح ملی مسابقات مینی فوتبال محلات ایرانیان در سراسر کشور نموده است.

وی افزود: ابتدا این رقابت‌ها در مرحله شهرستانی، استانی و منطقه‌ای برگزار و سپس در مرداد ماه سال آینده با تشکیل لیگ های برتر، دسته یک و دسته دو در سطح ملی برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه شرکت در این رقابت‌ها کاملا رایگان بوده و تمام محلات استان امکان شرکت در آن را دارند گفت: از ۱۴ دی ماه ثبت نام در این رقابت‌ها آغاز می شود و علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سامانه رویداد فدراسیون ورزش های همگانی به آدرس https://events.isfaf.ir ، نسبت به آن اقدام نمایند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان البرز ادامه داد: تیم اول تا سوم استان در این مسابقات به ترتیب ۱۰،۱۵،۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت خواهند کرد ضمن این که از شهرستانی که بیشترین تیم شرکت کننده را داشته باشد نیز تجلیل به عمل می آید.

وی به داوری این رقابت‌ها با توجه به گستردگی اشاره و عنوان کرد: بنا داریم پیش از آغاز مسابقات، یک دوره کلاس داوری رایگان درجه ۳ مینی فوتبال برای علاقه‌مندان به قضاوت در این رقابت‌ها برگزار نماییم.

رحمتی با بیان اینکه امکان ثبت نام انفرادی برای شرکت در این مسابقات نیز فراهم شده است اضافه کرد: در محلاتی که تیمی برای شرکت در مسابقات وجود ندارد، علاقه‌مندان می توانند به صورت انفرادی ثبت نام کنند که طی آن خود فدراسیون این افراد را به تیم‌های دیگر اضافه کرده و یا در قالب چند تیم قرار می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.