افزایش ۲۳ درصدی مصرف بنزین در گیلان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان، از افزایش مصرف بنزین در استان گیلان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به افزایش مسافرت ها، طی ۹ ماهه امسال بیش از یک میلیارد لیتر بنزین در استان عرضه شده و شاهد افزایش ۲۳ درصدی مصرف هستیم.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،مجتبی شکوری، با بیان اینکه تعداد و پراکندگی جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی در استان گیلان شرایط مناسبی دارد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳۰ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی شامل بنزین و نفت گاز داریم.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰۰ جایگاه سی.ان.جی در سطح استان، افزود: پوشش سی.ان.جی در استان مناسب است و جایگاه های در دست احداث نیز داریم.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان در گفت وگوی خبری باران، با بیان اینکه پراکندگی جایگاه های عرضه بنزین به گونه ای است که ترافیک مشکل ساز نداشتیم، گفت: در مکان های پر تراکم در حال ساخت جایگاه هستیم که یکی از آنها مسکن مهر رشت است.

شکوری، با اشاره به ورود بخش خصوصی در احداث جایگاه های سی.ان.جی، تاکید کرد: دسترسی آسان مردم به جایگاه ها و تداوم سرمایه گذاری در بخش احداث جایگاه ها را دنبال می کنیم.

وی تامین و توزیع نفت سفید و گاز مایع برای روستاهای فاقد گاز را یکی از وظایف شرکت پخش فرآورده های نفتی دانست و بیان کرد: نفت سفید در استان از طریق ۹۰ فروشندگی روستایی انجام می شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی گیلان با اشاره به افزایش تقاضای گاز مایع، عنوان کرد: تاکید ما بر استفاده از گاز مایع فقط برای خوراک پزی است و مابقی به صورت غیر ایمن استفاده می شود.

وی با بیان اینکه خانوارهای فاقد گاز در ماه سهمیه چهار کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع را دریافت می کنند، گفت: کلیه توزیع نفت سفید و گاز مایع الکترونیکی است.

شکوری در ادامه از افزایش مصرف بنزین در استان گیلان خبر داد و اضافه کرد: با توجه به افزایش مسافرت ها، طی ۹ ماهه امسال بیش از یک میلیارد لیتر بنزین در استان عرضه شده و شاهد افزایش ۲۳ درصدی مصرف هستیم.

وی با اشاره به کنترل کمی و کیفی بنزین عرضه شده در جایگاه ها، خاطرنشان کرد: کنترل کیفیت روزانه انجام می شود؛ البته هم استانی ها می توانند هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه ۰۹۶۲۷ اعلام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.