برگزاری جشنواره رسانه‌ای «مکتب حاج‌ قاسم» در قزوین

مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین گفت: جشنواره «مکتب حاج‌ قاسم» فراخوان ارسال آثار رسانه‌ای با محوریت مکتب شهید سلیمانی است و اصحاب رسانه استان می‌توانند آثار تولیدی خود را تا ۱۹ دی‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،سرهنگ محمد کشاورز  ضمن گرامیداشت ایام شهادت سردار دل‌ها، گفت: شهادت شهید سرافراز، حاج قاسم سلیمانی، در فضای کشور و امت اسلامی و بلکه در دل آزادی‌خواهان عالم، شوری حماسه‌گون برانگیخت که جلوه‌هایی از آن در مراسم تشییع میلیونی پیکر پاک آن شهید و یارانش مشاهده شد.

وی اظهار کرد: اکنون نیز صدها قافله دل، همراه آن یار سفرکرده‌ای است که سردار دل‌ها لقب گرفته ‌است و جان‌ها در تب‌وتاب زنده نگاه‌داشتن نام و یادش هستند؛ همان نامی که همچون دوران حیاتش لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین یادآور شد: امسال در سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ سازمان بسیج رسانه استان قزوین در نظر دارد در راستای گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید سعید، آثار اهالی رسانه استان را در قالب‌های اعلام شده جمع‌آوری و داوری کرده و از آثار برتر تقدیر نماید.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند آثار تولیدی خود با محوریت مکتب سلیمانی را در قالب‌های گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست تا ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

کشاورز خاطرنشان کرد: مکتب سلیمانی زیر شاخه‌ای مهم از جشنواره رسانه‌ای ابوذر است که با توجه به دهه مقاومت و سالگرد شهادت حاج قاسم به‌طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی در پایان اظهار کرد: متقاضیان شرکت در فراخوان می‌توانند آثار خود را همراه با اطلاعات لازم شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، نام رسانه، آدرس، نام‌ اثر (تیتر) و قالب از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال نمایند و سوالات خود در ارتباط با جشنواره را از طریق تلفن دبیرخانه ۳۳۷۸۵۱۰۰-۰۲۸ پیگیری کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.