تلاش می‌کنیم تا دهه فجر پروژه‌های نیمه تمام بهره‌برداری شوند

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: تلاش می‌کنیم تا دهه فجر و یا پایان سال پروژه‌های نیمه تمام قابل بهره‌برداری، به اتمام برسند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،مهدی جمالی‌نژاد در بازدید از محور شادمهر به کاشمر اظهار کرد: طی بازدیدهایی که از استان‌های مختلف کشور داشتیم خوشبختانه اعتبارات بسیاری برای پروژه‌های کلیدی و اساسی در استان‌ها تخصیص داده شده است.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت پیشرفت باند دوم محور کاشمر به شادمهر که از مصوبات سفر دور اول دولت نهم به خراسان رضوی بود، گفت: اگر مشکل معارضین رفع و تخصیص اعتبارات سرعت گیرد خواهیم توانست هر دو قطعه باقی مانده محور شادمهر به کاشمر را در اسرع وقت تحویل دهیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه پروژه سرعت بیشتری به خود گرفته و هر دو پیمانکار این پروژه اذعان داشتند اعتبارات ریاست جمهوری به موقع تخصیص داده می‌شود.

وی اظهار کرد: اگرچه موضوعاتی در خصوص وجود معارض و مشکلاتی در زمینه آزادسازی زمین مطرح شد، اما بنا به قول مساعد فرماندار شهرستان، در اولین فرصت توافقات لازم با معارضین در مسیر صورت می‌گیرد.

جمالی نژاد بیان کرد: اگر این مشکل رفع و تسریع تخصیص اعتبارات صورت گیرد خواهیم توانست هر دو فاز را در اسرع وقت تحویل دهیم.

وی در ادامه به وضعیت پروژه‌های سفر ریاست جمهوری در استان‌ها اشاره کرد و افزود: معاونت اجرایی ریاست جمهوری و معاونت عمرانی وزارت کشور دو سامانه دارند که به طور مداوم پیشرفت فیزیکی پروژه‌های ریاست جمهوری را رصد می‌کنند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا پایان سال و به خصوص در دهه مبارک فجر پروژه‌هایی که می‌شود به بهره‌برداری برسند به اتمام برسانیم.

وی در پایان گفت: قانون درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها که پس از ۳۹ سال انتظار از سوی رئیس جمهور برای اجرا به وزارت کشور ابلاغ شد، حاوی موضوعات خوبی است که در صورت توجه دستگاه‌ها به ابعاد مختلف آن، قطعاً زمینه‌ساز تحولات مطلوبی در زمینه تقویت منابع درآمدی و انضباط مالی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و به تبع آن کمک به اداره مطلوب شهرها و روستاها و ارتقاء سطح خدمت‌رسانی مدیریت شهری و روستایی به عموم هموطنان خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.