اتفاقاتی چشمگیر در بولینگ و بیلیارد اصفهان رقم خورده است

سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: فعالیت‌های خوب و چشمگیری در هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان رخ داده و امیدوارم با ادامه این روند، اصفهان به‌عنوان هیئت برتر فدراسیون شناخته شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،حسن اسماعیلی در مجمع عمومی سالیانه هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان که به‌صورت وبیناری با حضور سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان، دبیر فدراسیون، رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و دیگر اعضاء برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در مدتی که صمدانی به‌عنوان رئیس بولینگ و بیلیارد انتخاب شد، اتفاقات خوب و چشمگیری در رشته‌های زیر مجموعه هیئت، در ۲ بخش بانوان و آقایان رخ داده است که جای قدردانی دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم فعالیت‌های فرهنگی ورزشی هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان از گذشته افزون‌تر باشد تا ما شاهد جایگاه اصلی این هیئت در سطح کشور باشیم و سال ۱۴۰۱ به‌عنوان هیئت برتر فدراسیون بولینگ و بیلیارد جمهوری اسلامی ایران شناخته شود.

سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان همچنین افزود: باشگاه‌های بولینگ و بیلیارد استان اصفهان باید دارای مجوز بهره‌برداری داشته باشند تا در راستای حوزه همگانی و قهرمانی بازوی هیئت بولینگ و بیلیارد و اداره کل ورزش و جوانان باشند.

در ادامه امیرحسین صمدانی، رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با اشاره به فعالیت انجام شده ۱۸ ماه اخیر، خاطر نشان کرد: فعالیت‌هایی همچون احیا و ایجاد هیئت‌های شهرستانی از ۳ شهرستان به ۸ شهرستان، بازدید از شهرستان‌ها،تشکیل کمیته فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی، افزایش تعداد باشگاه‌های مجوزدار، اعزام ورزشکار به مسابقات کشوری و افتخارآفرینی آنها برای دیار شهیدان نصف جهان، راه‌اندازی موکب محرم به مدت یازده شب، تجلیل و تکریم از پیشکسوتان و افتخارآفرینان، برگزاری فستیوال استعدادیابی در رشته بیلیارد، برگزاری مسابقات بولینگ جام اصحاب رسانه و غیره در برنامه هیئت در مدت یک سال و نیم گذشته بوده است.

وی در ادامه گفت: هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در ارزیابی فدراسیون در سال ۱۳۹۹ جایگاه بیستم کشور را داشت که خوشبختانه در سال ۱۴۰۰ این جایگاه به رتبه چهارمی ارتقاء یافت و این امر حاصل تلاش و زحمات همه جامعه بولینگ و بیلیارد استان اصفهان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.