افزایش مصرف گاز در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت:با توجه به کاهش دما در روزهای اخیر، مصرف گاز در استان اصفهان و سایر استان‌های کشور افزایش فوق‌العاده‌ای پیدا کرده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،ابوالقاسم عسکری با اشاره به وضعیت مصرف گاز استان، گفت: با توجه به کاهش دما در روز‌های اخیر، مصرف گاز در استان اصفهان و سایر استان‌های کشور افزایش فوق‌العاده‌ای پیدا کرده است.

او افزود: مصرف گاز در استان اصفهان بیش از دو برابر مصرف گاز نسبت به آبان ماه در پانزدهم آذر رسیده است و در این راستا از همه مشترکان درخواست می‌شود که با رعایت مصرف بهینه گاز به تمامی هم استانی‌ها و هموطنان کمک کنند تا همه بتوانند از این نعمت خدادادی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان توصیه‌های لازم در مورد صرفه‌جویی گاز، گفت: مشترکان با رعایت مصرف بهینه، نصب پرده‌های ضخیم، پوشیدن لباس گرم، دو جداره کردن پنجره‌ها و عایق‌بندی ساختمان‌ها از اتلاف انرژی پیشگیری کنند.

او ادامه داد: با کاهش یک درجه دمای ساختمان‌ها می‌توانیم ۶ درصد در مصرف گاز طبیعی صرفه‌جویی کنیم و باید دمای رفاه که بین ۱۸ تا ۲۱ درجه است را در منازل و واحد‌های اداری، صنعتی و تولیدی اجرایی کنیم.

عسکری تصریح کرد: با هم افزایی ملی و مردمی در مصرف بهینه گاز در کل کشور می‌توانیم زمستانی آرام داشته باشیم و همگی به صورت مستمر از گاز استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه سالانه ۲۲ میلیارد متر مکعب، مصرف گاز طبیعی استان اصفهان است، گفت: این میزان به اندازه مصرف گاز چند کشور اروپایی است، در شبانه‌روز گذشته ۶۵ میلیون متر مکعب میزان گاز مصرفی در استان اصفهان بود.

او افزود: شرکت گاز حدود ۱۸ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی، گاز ۱۱۴ شهرستان استان و بیش از ۱۵۰۰ روستا را تامین می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.