رونق کارخانه‌های راکد با همکاری بین بخشی

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت:فعال‌سازی و خروج از رکود نزدیک به ۵۰۰ واحد صنعتی جزو برنامه امسال استان اصفهان پیش‌بینی‌شده که ۴۰ درصد این مأموریت تاکنون محقق شده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،سید مهدی میر محمدصادقی، شامگاه یکشنبه در جلسه تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تیران و کرون، گفت: رونق تولید و تقویت واحد‌های صنعتی و خروج از رکود این مراکز جز مأموریت‌های مهم وزارت صمت بوده که در استان اصفهان این مهم با مشارکت بخش‌های دیگر اداری و خصوصی دنبال می‌شود.

او افزود: فعال‌سازی و خروج از رکود نزدیک به ۵۰۰ واحد صنعتی جزو برنامه امسال استان اصفهان پیش‌بینی‌شده که ۴۰ درصد این مأموریت تاکنون محقق شده است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان ادامه داد: تقویت نقدینگی، کمک به رفع موانع تولید و حمایت از طرح‌ها و پیشنهاد‌ها جدید صنایع راکد توانسته فرصت‌های خوبی را برای فعال‌سازی فراهم کند.

او با بیان اینکه همه برای فعال‌سازی بخش صنعتی و اقتصادی کشور مأموریت داریم، تصریح کرد: تسهیل شرایط بانکی، همکاری نهاد‌های اداری و خدماتی و کمک نیرو‌های جوان و با ایده موجب تقویت بخش اقتصادی خواهد بود.

به گفته محمدصادقی، جلوگیری از خام‌فروشی و توجه به فراوری محصولات خام و کمک به رونق تولیدات جدید و تکمیل حلقه‌های تولید جز مهم‌ترین وظایفی است که باید در حوزه صنعتی مورد توجه قرار گیرد.

او بر نظارت بازار تأکید و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم به دنبال فساد ستیزی و مبارزه با چالش‌های اقتصادی در این حوزه است و در این راستا همکاری خوبی از سوی نهاد‌های مختلف از جمله بسیج داشته‌ایم.
لزوم توجه به علوم دانش‌بنیان در تولید
همچنین فرماندار تیران و کرون گفت: توسعه صنعتی با توجه به فناوری‌های نوین و علوم دانش‌بنیان در رشد اقتصادی و کاهش نگرانی‌ها مثل آلایندگی و ضرر و زیان‌های ناشی از آن مؤثر است.

علی محمدی‌کیا خاطرنشان کرد: توسعه صنایع نباید منجر به آلودگی و مشکلات زیست محیطی شود که برای تحقق آن ملزم به رعایت قوانین و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین هستیم.

در این جلسه از خدمات ستار آقایی، رئیس سابق اداره صنعت، معدن و تجارت تیران و کرون تجلیل و امین طلبی به‌عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.