اضافه شدن تدریجی ۱۶۱ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شهری شورای شهر اصفهان گفت:حدود ۱۷۳ دستگاه اتوبوس خریداری شده‌ که از این تعداد ۱۲ اتوبوس به ناوگان اضافه شده و ۱۶۱ دستگاه دیگر به مرور به ناوگان اضافه خواهد شد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،ابوالفضل قربانی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی اصفهان، گفت: قانون هوای پاک شهرداری‌ها را ملزم کرده تا بخش عمده‌ بودجه‌شان را در ارتباط با موضوعات مختلف حمل و نقل و ترافیک هزینه کنند و در کلان‌شهر اصفهان نیز به همین گونه عمل می‌شود.

او با بیان اینکه بالغ بر ۵۰ درصد درآمد شهرداری اصفهان در حوزه حمل و نقل، ترافیک و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی هزینه می‌شود، افزود: در حال حاضر حدود ۸۰۰ دستگاه در ناوگان اتوبوسرانی اصفهان فعال است، البته این تعداد برای کلان‌شهر اصفهان کافی نیست و در تلاش هستیم که این تعداد را در سال آینده به یک هزار و ۴۰۰ دستگاه ارتقا دهیم.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: حدود ۱۷۳ دستگاه اتوبوس خریداری شده‌ که از این تعداد ۱۲ اتوبوس به ناوگان اضافه شده و ۱۶۱ دستگاه دیگر به مرور به ناوگان اضافه خواهد شد، علاوه بر این ۱۵۵ دستگاه اتوبوس بازسازی شده که این عدد تا سال آینده به ۵۰۰ دستگاه خواهد رسید به شکلی مردم بتوانند با اتوبوس به شکل مناسبی در سطح شهر جابه‌جا شوند.

او در پاسخ به سوالات خبرنگاران پیرامون کمبود راننده در سازمان اتوبوسرانی اصفهان، گفت: متاسفانه این مشکل وجود دارد و برای حل آن فراخوان استخدام راننده داده شده و از همه افرادی که توانایی خدمت‌رسانی به مردم در سازمان اتوبوسرانی را دارند، دعوت به عمل می‌آید تا با مراجعه به شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان استخدام شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.