گلف باید همگانی شود

سرپرست فدراسیون گلف‌ گفت: همگانی کردن ورزش گلف و همراه‌ کردن شهرداری‌ها و ایجاد تفاهم‌نامه در این زمینه مورد توجه و پیگیری‌های بیشتر قرار گیرد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، محمد کاظمی با حضور در مجمع سالیانه هیات گلف استان البرز اظهار کرد: بیش از ۲۷ سال در البرز و رشته‌های ورزشی فعالیت و با جامعه آماری ورزش آشنا هستم و در تلاش هستیم تا بتوانیم در کشور و استان البرز ورزش گلف را بین مردم وارد فاز حرفه‌ای نماییم.

سرپرست فدراسیون  گلف در ادامه از تخصیص بودجه به هیات های استانی خبر داد و گفت: بودجه از طرف وزارت ورزش به هیات‌های استانی اختصاص داده شده و این فدراسیون در زمینه کمک ‌مالی در برگزاری مسابقات به هیات گلف استان البرز دریغ نخواهد کرد.

کاظمی بیان کرد: همگانی کردن ورزش گلف و همراه‌ کردن شهرداری و  ایجاد تفاهم‌نامه در این زمینه مورد توجه و پیگیری های بیشتر قرار گیرد.

رییس فدراسیون گلف با تاکید بر اینکه در بحث استعداد یابی تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش بسته شود و تعاملات لازم بوجود آید تصریح کرد: تلاش می‌کنم‌حرکت رو به جلو ورزش،گلف استان البرز را به افق های جلوتر رهنمون نماییم چرا که نگاه ما اشاعه ورزش گلف در میان جوانان است.

در ادامه رضا عباس زاده، رئیس هیات گلف استان البرز با اشاره به ظرفیت های این رشته ورزشی درسطح استان و تلاش هایی که صورت گرفته اظهار کرد: خوشبختانه در مسابقات کشوری توانستیم با فعالیت هایی که صورت گرفت صاحب مقام قهرمانی در بخش انفرادی در کشور شویم و در بخش تیمی نیز برای دو سال پیاپی صاحب مقام دوم شدیم که این امر به رغم عدم‌امکانات و درآمد خاص مورد انجام گرفت و ورزشکاران ما مجبور بودند برای انجام تمرین های خود به زمین گلف تهران بروند.

عباس زاده بیان کرد: با توجه به بودجه هیات برای اعزام هایمان نیز از اسپانسرها کمک گرفتیم که همراهی آنان جای تشکر بسیار دارد.

رییس هیات گلف استان توجه به بعد همگانی این رشته ورزشی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: تلاش های بسیاری تاکنون در زمینه همگانی کردن رشته مینی گلف و گلف صورت گرفته است و هیات گلف استان با مکاتبات و انجام برنامه های اموزشی در بین ادارات، دانشگاههای استان، مهدهای کودک و در سطح پارک های شهر تلاش کرده است.

وی ادامه داد: مکاتبات بسیاری نیز در این زمینه با دانشگاه های استان و آموزش و پررش و شهرداری و …  داشته ایم و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم این ورزش را در سطح مدارس و پارک ها اشاعه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در بخش آموزش و پرورش دو هزار مربی آموزش و پرورش نیروی محرکه در جهت تحقق این امر هستند گفت:در بحث استعداد یابی اگر  فعالیت ها با حمایت مسوولان تقویت شود خدمات موثری در سطح مدارس و جذب استعدادها  صورت خواهد گرفت.

عباس زاده اظهار کرد: ۳۸ میدان مینی گلف در سطح استان البرز برای علاقه‌مندان به این رشته وجود دارد و مابقی میادین در اختیار بخش خصوصی قرار دارد.

رییس هیات گلف استان البرز گفت: ۱۰هکتار زمین با توجه به رایزنی های انجام شده در زمین‌های فرودگاه پیام‌در حال انعقاد تفاهم ‌نامه است.

عباس زاده به زمین های کاخ مروارید مهرشهر و رایزنی های انجام شده در زمینه به کارگیری زمین های این کاخ درجهت توسعه ورزش گلف استان و کشور اشاره کرد و گفت: بحث زمین‌ های کاخ مروارید مقدماتش آماده است و دوستان اعلام‌کرده اند که مقدمات لازم را برای به کارگیری این زمین فراهم‌ خواهند کرد.

رئیس هیات گلف استان خاطرنشان کرد: بیش از ۲۲ برنامه در جدول برنامه های سال ۱۴۰۲ مورد برنامه ریزی قرار گرفته که از آن‌جمله می توان ارایه فعالیت در بخش های آموزشی و کارگاه‌های آموزش و ایجادزمین ورزشی گلف در دهکده ورزشی دانشگاه خوارزمی اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.