اعزام دانش آموزان ورزشکار به مسابقات کشوری نیازمند حمایت مالی است

رئیس هیئت ورزش‌های دانش آموزی گلستان گفت: اعزام دانش آموزان ورزشکار گلستانی به مسابقات کشوری نیازمند حمایت مالی است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،نقوی گفت: اعزام دانش آموزان به مسابقات کشوری به دلیل شرایط ویژه اعزام به مسابقات از حالت عادی اعزام فردی هزینه‌های بیشتری را می‌طلبد به عنوان مثال اعزام اخیر حدود ۳۰ دانش آموز در چند رشته ورزشی به مسابقات اصفهان ۷۵ میلیون تومان هزینه داشت.

او افزود: از ابتدای سال تاکنون برای اعزام دانش آموزان به مسابقات کشوری حدود ۲۷۰ میلیون تومان هزینه شده که بخشی از این هزینه با کمک خیرین و یا سرمایه گذار تامین شده است.

نقوی گفت: برای اعزام دانش آموزان به مسابقات کشوری در بهمن ماه نیازمند مساعدت مسئولان استانی هستیم چراکه اگر این هزینه تامین نشود مجبور به اولویت بندی هستیم و ممکن است برخی از رشته‌های ورزشی را نتوانیم اعزام کنیم.

او گفت: دانش آموزان گلستانی در رشته‌های ورزشی حضوری فعال دارند و در تعدادی از رشته‌ها مانند دو و میدانی و ورزش‌های رزمی درسطح کشور همیشه صاحب مدال هستند.

نقوی ادامه داد: در مدارس پسرانه استان امکان فعالیت در ۳۰ رشته ورزشی و در مدارس دخترانه ۲۶ رشته ورزشی برای دانش آموزان وجود دارد.

او افزود: فعالیت انجمن ورزش‌های دانش آموزی با هدف پرورش استعداد‌های ورزشی استان انجام می‌شود و خوشبختانه دانش آموزان گلستانی از استعداد خوبی برخوردار هستند.

او ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۱۳۵ دانش آموز به اردو‌های تیم ملی برای شرکت در مسابقات اعزام شده اند.

نقوی گفت: حمایت از ورزشکاران در گروه‌های دانش آموزی در واقع نوعی سرمایه گذاری برای ورزش آینده استان در راستای قهرمان پروری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.