نایب‌قهرمانی اصفهان در تنیس‌روی میز المپیاد استعدادهای برتر ایران

تیم پسران استان اصفهان در رقابت‌های تنیس‌روی میز سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران به مقام دومی رسید.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات تنیس‌روی میز پسران سومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ایران با حضور ۳۱ استان در خانه تنیس روی میز اصفهان به پایان رسید و تیم اصفهان همچون دو دوره قبل به فینال راه یافت و برای سومین بار در المپیاد استعداد‌های برتر به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

تیم اصفهان با شکست استان‌های گیلان، لرستان و زنجان به عنوان تیم اول گروه به مرحله حذفی راه یافت. در مرحله یک هشتم نهایی تیم اصفهان موفق شد ۳ بر ۲ مقابل قم به پیروزی دست یابد، در مرحله یک چهارم نهایی نیز اصفهان با پیروزی قاطع ۳ بر صفر مقابل استان مرکزی به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات تیم اصفهان در یک بازی دیدنی با شکست ۳ بر ۲ کردستان به فینال رسید که در مسابقه فینال تهران با نتیجه ۳ بر صفر اصفهان را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی دست یافت، اصفهان نایب قهرمان شد و استان‌های کردستان و مازندران مشترکا سوم شوند.

در ترکیب تیم تنیس روی میز استان اصفهان ارشیا بهرامی، مبین امیری، امیرعلی اسماعیلیان، پارسا بهرامی حضور داشتند که هدایت این تیم را محمد گودرزی و سرپرستی برعهده اصغر مزروعی است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.