استعدادیابی پایه اصلی ورزش قهرمانی است

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز گفت: یکی از اصلی ترین پایه ها و اساس توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، بحث استعدادیابی ورزشی از رده های سنی پایه است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،بهزاد فروغی اظهار کرد: بدون تردید یکی از اصلی ترین پایه ها و اساس توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، بحث استعدادیابی ورزشی از رده های سنی پایه است.

فروغی با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور گفت: این المپیاد به نوعی تضمین کننده ورزش کشور است که اثرات آن در آینده به وضوح دیده خواهد شد.

وی با بیان اینکه  کشف استعدادها روزهای درخشان تری را برای ورزش کشور رقم می زند  عنوان کرد: هزینه برای مقوله استعدادیابی، در واقع سرمایه گذاری ارزشمندی است که افتخار و سربلندی را برای ورزش کشور در پی خواهد داشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: قرار گرفتن نونهالان و نوجوانان در رقابت‌هایی رسمی و سطح بالا مانند المپیاد، می تواند علاوه بر افزایش اعتماد به نفس، تجربیات خوبی را برای این ورزشکاران به همراه داشته باشد.

وی تآکید کرد: ورزش البرز با توجه به استعدادهای بی نظیری که دارد در این المپیاد نیز خواهد درخشید.

فروغی اضافه کرد: انتظارمان این است که با تلاش های صورت گرفته توسط هیئت های ورزشی و همکارانم در اداره کل، نتایج درخشان تری نسبت به دو المپیاد گذشته کسب شود.

وی بیان کرد: با تمام توان از تمام رشته ها و تیم های اعزامی استان به رقابت‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور حمایت خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: شناسایی استعدادها نخستین گام این حوزه است و گام مهمتر آن است که این استعدادها پرورش داده شده و تا رسیدن به قله های افتخار حمایت شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.