دشمن در برهم زدن امنیت کشور شکست خورده است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمن همواره درصدد ناامن سازی ایران بوده و تلاش کرده امنیت آن را برهم بزند؛ اما به لطف خداوند و تلاش‌های نیرو‌های امنیتی و نظامی همه آن‌ها به شکست انجامیده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،حجت‌الاسلام احمد مروی افزود: باوجود تمام ناامنی‌های منطقه‌ای و تهدیداتی که علیه ایران اسلامی وجود دارد امنیت ایران در شرایط بسیار خوب، مطلوب و تحسین‌برانگیزی است.

وی با اشاره به مرز‌های گسترده و شرایط خاص امنیتی استان خراسان رضوی، از هوشیاری و تلاش‌های نیرو‌های انتظامی و ارتش در مرز‌های این استان تقدیر و ابراز کرد: شرایط امنیتی استان قابل تقدیر است و طی بازدیدی که از مرز‌های استان داشتیم آمادگی کامل نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی با تجهیزات مدرن و امکانات کامل، برای برخورد قاطع با موارد احتمالی مخل امنیت را مشاهده کردیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به سفر‌های استانی مسئولان و آشنایی تصمیم‌گیرندگان با مشکلات و درد مردم از نزدیک تأکید دارند، سفر‌های استانی مسئولان همچنین موجب کاهش فاصله و ارتباط نزدیک مسئولان با مردم می‌شود که بسیار خوب و مبارک است.

وی با اشاره به سفر‌های استانی رهبر معظم انقلاب، که با سفر به استان ایلام در سال ۶۹ آغاز و معظم له طی آن به تمامی استان‌های کشور سفر کردند، اظهار کرد: معمولاً در این سفر‌ها تعدادی از وزرای دولت نیز حضور داشتند، روزی همراه با مقام معظم رهبری در سفر یاسوج به سیاه‌چادر‌ها رفتیم و چند وزیر نیز معظم له را همراهی می‌کردند، رهبر معظم انقلاب خطاب به آن‌ها فرمودند در این سیاه‌چادر آمده‌ایم تا زندگی مردم را ببینیم و لمس کنیم، اینکه در تهران بنشینید کفایت نمی‌کند، باید از نزدیک زندگی و درد مردم را لمس کنید تا بتوانید درست تصمیم بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.