دادستان گنبدکاووس: بنزین دو جایگاه آغشته به گازوئیل بود/ احضار جایگاه داران به دادسرا

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،پس از درج خبری مبنی بر اختلاط بنزین و گازوئیل در دو جایگاه سوخت گنبدکاووس دادستان این شهرستان دستور بررسی موضوع به اداره استاندارد را داد که نتیجه آن تایید خبر ایسنا بود.

حسینعلی ایزد با اشاره به اینکه پیگیری موضوع منتشر شده در رسانه ها مبنی بر اختلاط بنزین و گازوئیل را به سرعت در دستور کار قرار  دادیم، اظهار کرد: پرونده از باب حقوق عامه تشکیل و اداره استاندارد متولی بررسی و اعلام‌نظر پیرامون موضوع شد.

وی با بیان اینکه بنا بر گزارش اداره استاندارد، اختلاط بنزین با فرآورده های سنگین تر ( گازوئیل ) در بررسی بنزین عرضه شده در جایگاه های سوخت شهرستان گنبدکاووس را تایید می کند، افزود: این گزارش تاکید می کند بنزین عرضه شده، شرایط بند سه ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد را ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب گنبدکاووس تصریح کرد: با اعلام نظر رسمی استاندارد، امروز پرونده شاکیان این ماجرا برای رسیدگی به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای شهرستان گنبدکاووس ارجاع و با دستور بازپرس پرونده، دو جایگاه دار به دادسرا احضار شدند.

ایزد با تاکید بر اینکه این پرونده تاکنون ۱۳ شاکی دارد، خاطرنشان کرد: جایگاه داران پنج روز فرصت دارند برای ارائه توضیح و دفاعیات خود به دادسرا مراجعه کنند.

دادستان گنبدکاووس اوایل مرداد امسال مبنی بر عرضه بنزین مخلوط با گازوئیل در تعدادی از جایگاه های سوخت این شهرستان از باب حقوق عامه برای بررسی موضوع، ورود و از اداره استاندارد خواست پس از بررسی، در کوتاه ترین زمان نظر کارشناسی خود را در این باره اعلام کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.