امام جمعه دامغان: بزرگترین جفای غرب به «جوانان» است/ لزوم میدان دادن به نسل جدید

امام جمعه دامغان با بیان اینکه بزرگترین جفای غرب به جوانان است، گفت: بر طبق بیانیه گام دوم انقلاب مسئولان باید امکان حضور جوانان را در عرصه فراهم و به نسل جدید میدان ورود دهند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان ظهر آدینه در نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلی این شهر ضمن بیان اینکه ۲۱ مرداد روز جهانی جوانان نامگذاری شده و باید نگاه اسلام به این بخش از جامعه را ارج بنهیم، ابراز داشت: اسلام رحمانی با نگاه ویژه به جوانان برای آنها ارزش قائل است.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب به کرات موضوع جوانان مطرح شده است، افزود: غرب بزرگترین جفا را به جوانان کرده و می‌کوشد تا هویت آنها را گرفته و فرهنگ خود را بر اندیشه و فکر جوان ساطع کند اما خوشبختانه با بیداری و هوشیاری نسل امروز دشمن نتوانسته به این هدف شوم خود برسد.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه در طی تاریخ همواره جوانان حماسه‌ها آفریده و با دلیری خود نگذاشتند وجبی از خاک کشور به دست متجاوزان بیفتد، ابراز داشت: امروز نیز می‌بایست از اندیشه و فکر جوان در کنار تجربه بزرگترها برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده کرد.

رستمیان با بیان اینکه بر طبق بیانیه گام دوم انقلاب باید جوانان در همه عرصه‌ها حضور فعال و پررنگ داشته باشند، تصریح کرد: مسئولان باید امکان حضور جوانان را در عرصه فراهم و به نسل جدید میدان ورود دهند.

وی افزود: یکی از امتیازات خوب عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) حضور پرشور جوانان بود که این حضور بیش از گذشته در جامعه موج می‌زد که نشان می‌دهد جوانان ما در راه اطاعت و بندگی زندگی خود را طی می‌کنند و این مهم باید فرهنگ سازی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.