دولت شرایط صادرات را برای واحدهای تولیدی بزرگ فراهم کند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید شرایط صادرات را برای واحدهای تولیدی بزرگ فراهم کند تا آن ها بتوانند کار خود را توسعه دهند.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، غلامرضا منتظری اظهارکرد: ورود سرمایه گذاران به گلستان یکی از راه‌های تقویت صنایع بوده زیرا که تنها با تکیه بر درآمدهای دولت نمی‌توان به همه اهداف استان دست یافت.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی آق قلا، افزود: دولت باید شرایط صادرات را برای واحدهای تولیدی بزرگ فراهم کند تا آن ها بتوانند کار خود را توسعه دهند.

منتظری با بیان اینکه گلستان دچار پدیده خام فروشی است، گفت: علت اصلی خام فروشی، ضعف صنعت ما است زیرا نتوانسته‌ایم صنایع مرتبط با محصولات کشاورزی خود را به وجود بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه مزیت اصلی گلستان کشاورزی است، افزود: وابستگی به کشاورزی بدان معنا نیست که به صنعت بی نیاز باشیم، باید برای صنایع مختلف بخصوص در حوزه کشاورزی و دامپروری الویت بندی کنیم.

منتظری بیان کرد: با شناخت فرصت‌های جدید می‌توان باعث ایجاد اشتغال‌های مولد در استان شویم و به این طریق درآمد اقتصادی مردم افزایش پیدا می‌کند، باید تلاش کرد تا به تناسب مزیت‌های استان به بحث کشاورزی توجه کنیم تا به نابودی کشیده نشود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: به طور مثال در حوزه کشت پنبه نیاز به احیای صنعت از زنجیره تا پوشاک داریم که اگر این اتفاق بیفتد، تحول بزرگی در استان را شاهد خواهیم بود که در این ارتباط با وزیران صحبت‌هایی شده که آنها هم از این موضوع استقبال کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.