معاون وزیر ورزش و جوانان: سهم بانوان البرز در زیر ساخت‌های ورزشی بسیار اندک است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: سهم بانوان البرزی در زیر ساخت‌های ورزشی این استان طبق نظر سنجی‌های صورت گرفته بسیار اندک است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، مریم کاظمی پور» در آیین اختتامیه نمایشگاه فرهنگی و ورزشی البرز با بیان اینکه این استان در بخش بانوان توانسته ملی پوشان زیادی را راهی رقابت های برون مرزی کند، تصریح کرد: با این وجود زیر ساخت های ورزشی البرز در بخش بانوان متناسب با جمعیت حرفه ای ورزشکاران آن نیست.

وی اضافه کرد: در واقع نیاز سنجی ها نشان می دهد که مسایل جدی را در این بخش در البرز داریم که باید به آنها به صورت دقیق با هدف بررسی و برطرف کردن این مشکلات و مسایل ورود کنیم.

کاظمی پور در ادامه با بیان اینکه قدردان فعالیت هیات های ورزشی البرز از جمله هندبال و تکواندو که موفق شدند ملی پوشان زیادی را روانه رقابت ها کنند خاطر نشان کرد: البرز از جمله استان های کشور است که سهم ویژه ای در ترکیب تیم های ملی بانوان دارد.

«بنیامین شکوه فر» معاون امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم گفت: ظرفیت خارق العاده ای در بخش ورزش در البرز وجود دارد و امروز شاهد حضور تعدادی زیادی از ورزشکاران این استان در اردوهای تیم های ملی در رشته های مختلف هستیم.

بیش از ۱۵۰ غرفه در نمایشگاه فرهنگی و ورزشی البرز با حضور هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد از هفدهم تا بیست و سوم تیرماه در مجموعه فرهنگی و ورزشی انقلاب کرج برپا شده بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.