امام جمعه موقت گرگان: دشمن تلاش دارد دین را مانع پیشرفت جلوه دهد

امام جمعه موقت گرگان گفت:دشمن تلاش دارد دین را مانع پیشرفت و توسعه جلوه دهد، اما در کشور ایران که دین یک اصل اساسی و مهم است، شاهد رشد و پیشرفت هستیم و همین پیشرفت در واقع نقشه‌هایشان را نقش برآب کرده است.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان اظهارداشت: با توجه به دنیای پیچیده امروز و دسیسه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان، مردم باید نسبت به تفاوت و تمایز بین حق و باطل آگاه باشند.

امام جمعه موقت گرگان یادآور شد: برداشت دشمنان از سخنان چند هفته قبل من در نماز جمعه از سوی دشمنان و بازنشر شدید آن در رسانه‌های مختلف نمونه‌ای از توطئه‌های آنان است.

وی بیان کرد: شیوه دشمن برای جذب مردم و دوری کردن از دین همین باطل را جای حق و حق را باطل جلوه دادن است.

برقرار خاطرنشان کرد: پیامبران و پیروانشان وظیفه روشنگری و آگاهی‌بخشی داشتند در صورتی که مستکبران کار و هدفشان شُبه‌افکنی و نگهداشتن مردم در خفقان، ظلم و تاریکی است.

امام جمعه موقت گرگان گفت: مردم باید مراقب باشند سرشان کلاه نرود و بدانند مستکبران و هم‌پیمانانشان دلداده به دنیا هستند.

برقرار ادامه داد: دشمنان راست و دروغ را در هم می‌آمیزند و برای فریب مردم از کلمات بظاهر زیبا با باطن زشت استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان به باطل رنگ‌ و لعاب می‌دهند و به عنوان جنس دسته اول میان جامعه ترویج می‌کنند و عده‌ای آگاهانه و عده‌ای هم ناآگاهانه در مسیر آنان قدم می‌گذارند در صورتی که اگر حق و باطل واقعی نشان داده شود، زبان مستکبران کوتاه خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم باید بدانند که دشمن دلش برای ما نمی‌سوزد و تبلیغاتش برای اغفال مردم است که نمونه آن بیان مساله آزادی نداشتن در ایران است، در حالی اگر آنان مدعی آزادی هستند، باید اجازه دهند، برخی که حجاب را در آن کشورها دوست دارند، با پوشش مناسب و حجاب در جامعه حضور داشته باشند.

امام جمعه موقت گرگان گفت: امروز شعار سلام فرمانده تا آفریقا هم رفته و عده‌ای با مسخره کردن این شعر تلاش دارند جلوی عزت ایران و جامعه ایرانی را بگیرند.

وی بیان کرد: ساخت لطیفه و جُک با گویش‌های مختلف و استفاده از اقوام ایران در قالب تمسخر نیز از اهداف دشمنان برای از بین بردن غیرت و تعصب قومیت‌های مختلف ایران است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی تا آگاهی کامل مردم ادامه خواهد داشت و اگر مردم ناآگاه باشند، نظام سلطه بر ما مسلط خواهد شد.

برقرار یادآور شد: براساس آیات قرآنی باید به سمت مبارزه با اولیا شیطان برویم که امروز آمریکا اولیا شیطان و یک شیطان بزرگ است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.