امام جمعه موقت شاهرود: مشکل آب شرب شاهرود قبل از ایجاد هرگونه بحران اجتماعی رفع شود

امام جمعه موقت شاهرود خواستار رفع مشکل آب شرب شهرستان قبل از ایجاد هر گونه بحران اجتماعی شد و گفت: انتظار می‌رود با نشست‌های تخصصی استفاده بهینه از حامل‌های انرژی در دستور کار باشد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، حجت‌الاسلام احمد نظری ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه شاهرود به میزبانی مصلا مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه مسئله آب قبل از ایجاد هر گونه بحرانی در شاهرود باید حل شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم لذا برای بهره مندی مردم از آب باید اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان شرکت آب و فاضلاب مشکلات موجود در شاهرود را پیرامون موضوع آب می‌دانند، افزود: از استاندار درخواست می‌شود تا در این موضوع ورود داشته باشند و برگزاری نشست‌های تخصصی به موقع برگزار شود.

امام جمعه موقت شاهرود ضمن بیان اینکه می‌بایست استفاده بهینه از حامل‌های انرژی در دستور کار مسئولان ذی ربط باشد، ابراز داشت: انتظار می‌رود مسئولان اجرایی که به این موارد اشراف کامل دارند اقدامات فوری و مناسب را بررسی و آنها را به اجرا برسانند.

نظری ضمن بیان اینکه از عموم مردم درخواست می‌شود تا در فصل گرم سال مصرف آب را مدیریت و صرفه جویی لازم را کنند، تصریح کرد: این مهم می‌طلبد تا اطلاع رسانی‌های گسترده پیرامون مصرف آب در فضای مجازی توسط رسانه‌ها و مسئولان بازگو شود.

وی با بیان اینکه اگر ایجاد سد یا انتقال آب و هر گونه عملیات اجرایی برای تأمین آب منطقه از استان سمنان کارشناسی نیست باید صراحت آن گفته شود، افزود: گاهی اجرای برخی طرح‌ها هزینه بر بوده یا مقدور نیستند که می‌بایست شفافیت آن حتماً اطلاع رسانی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.