مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در قزوین خردادماه قرعه کشی می‌شود

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان قزوین گفت: قرعه کشی مسابقات مینی فوتبال جام پرچم ۲۱ خردادماه همزمان با ولادت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد و افتتاحیه مسابقات در عید غدیر به صورت همزمان در سراسر استان برگزار می‌شود.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، مجید ابوالحسنی روز چهارشنبه افزود: پس از ۶۷ روز بازه زمانی ثبت‌نام برای شرکت در اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری جام پرچم، ۵۱۸ تیم در دو بخش بانوان و آقایان از شهرستان های استان برای شرکت در این رقابت ها ثبت نام کردند.

وی افزود: با اعلام کمیته فنی دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان کار استخراج فرم ها، طبقه بندی بر اساس شهرستانها، ارزیابی صحت اطلاعات فرم های ثبت نامی آغاز و آمار نهایی مشخص شد.

ابوالحسنی با اشاره به زمانبندی مسابقات جام پرچم، افزود: هفته اول خرداد ۱۴۰۱ لیست های اعلامی و تیم‌های واجد شرایط شرکت در مسابقات به استانها اعلام می شود و ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ قرعه کشی مسابقات تمامی بخش های استان به صورت همزمان با نظارت کارگروه مسابقات در هر شهرستان انجام خواهد گرفت.

وی گفت: از یک تا ۲۱ تیرماه لباس های ورزشی رایگان اهدایی ورزارت ورزش و جوانان به تیم های شرکت کننده تحویل داده می شود و نیمه دوم تیرماه همزمان با عید سعید غدیر آغاز مسابقات به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز می شود.

ابوالحسنی افزود:این مسابقات باید تا پایان شهریورماه به اتمام برسد و تیم های قهرمان در هر بخش برای حضور در مرحله شهرستان مشخص و معرفی شود.

ابوالحسنی همچنین گفت: با پیگیری های فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی فدراسیون ورزش همگانی و معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و روستایی وزارت ورزش مقرر شد یک دوره کلاس داوری برای برگزاری رقابت ها بین علاقه مندان در روستاهای استان قزوین برگزار شود که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.