امام جمعه محمودآباد: حرکت دولت و مجلس در حل مشکلات باید پا به پای مردم باشد

امام جمعه محمودآباد گفت: مردم امروز صورت خود را با سیلی سرخ‌نگه داشته اند و نیاز است حرکت دولت و مجلس در حل مشکلات اقتصادی باید پا به پای مردم باشد.

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد نمونه با اشاره به فرارسیدن شبهای قدر اظهار کرد: همه باید از فرصت زنده بودن وحیات داشتن، برای درک شب قدر استفاده کنیم.

وی افزود: بهترین عمل در این شب‌ها تفکر کردن و اندیشیدن است تا بتوانیم بهترین تقاضاها را از خداوند داشته باشیم.

امام جمعه محمودآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه عنوان کرد: سپاه هراسی در منطقه به راهبردی کلان برای دشمن و مخصوصاً آمریکا تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مدیران بسیاری از دستگاه‌های ما تربیت شده و رشد یافته سپاه هستند، عنوان کرد: وجود روحیه جهادی و انقلابی برگرفته از سپاه در بدنه کشور و در عرصه‌های مختلف دشمن را به وحشت انداخته است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه امروز قسمت‌های مختلف سپاه نماد پایداری و قدرت مردم ایران تبدیل شده است، اضافه کرد: سپاه با داشتن قرارگاه‌های سازندگی نماد کارآمدی، سازندگی و عمران و آبادانی ایران انقلابی و اسلامی است

وی با اشاره به اینکه سپاه علاوه بر آرامش بخشی در عرصه داخلی و خارجی چشم امید مردم در حوادث طبیعی است، تصریح کرد: امروز حضور ده‌ها هزار پایگاه بسیج در سطوح و اقشار مختلف نماد اعتماد و آرامش اجتماعی شده است.

امام جمعه محمودآباد عنوان کرد: موفقیت‌های سپاه دست به دست هم داده تا آمریکا موضوع سپاه هراسی را در منطقه دنبال کند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز قدس گفت: شرایط منطقه بویژه فلسطین وحوادثی که در کرانه باختری و غزه در جریان است بر اهمیت این روز افزوده است و نیاز است روز قدس امسال باید باشکوه‌تر برگزار شود.

امام جمعه محمودآباد ادامه داد: شکست توطئه اسرائیلی و آمریکایی که در منطقه بر علیه ملت فلسطین نیازمند حمایت کردم ایران و انقلاب اسلامی است.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه هر چقدر حضور مسئولان بین مردم بیشتر شود امید مردم افزایش خواهد یافت، تاکید کرد: یکی از عمده ترین مشکلات امروز مردم قیمت‌های سرسام آور است.

وی اظهار کرد: مردم امروز صورت خود را با سیلی سرخ‌نگه داشته‌اند و نیاز است حرکت دولت و مجلس در حل مشکلات اقتصادی باید پا به پای مردم باشد.

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: انتظار مردم از مجلس همکاری با دولت و تصویب قوانینی است که بتواند مشکلات اقتصادی مردم از جمله تورم را کاهش دهد.

وی در پایان با بیان اینکه امروز کارگر ما دیگر نمی‌تواند یک پراید ساده را تهیه کند، یادآور شد: انتظار داریم دولت و نمایندگان انقلابی تمام اهتمام خود را بر گرانی داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.