محور کندوان از جنوب به شمال بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس از بازگشایی محور کندوان خبر داد و گفت که تردد خودرویی از سمت جنوب به شمال در این مسیر ارتباطی برقرار شده است .

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، محور کندوان شنبه هفته جاری به خاطر رانش زمین در محدوده پل زنگوله و فرونشستزمین بسته شده بود.

مهدی صفایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با هماهنگی های به عمل آمده با مسوولان آزاد راه ، پلیس راه ناجا و نیز اداره کل راهداری استان البرز ، این محور حوالی ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز از سمت جنوب به شمال بازگشایی شد.

وی گفت که اکنون خودروها پس از گذر از تونل البرز راهی قطعه ۲ آزاد راه تهران – شمال می شوند تا بقیه مسیر را طی کنند.

قطعه ۲ آزاد راه تهران – شمال به طول حدود ۲۲ کیلومتر از شهرستانک تا پل زنگوله امتداد دارد که هنوز افتتاح نشده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چالوس همچنین در مورد تردد خودروها از سمت شمال به جنوب نیز گفت : پیمانکار از دو روز پیش عملیات ترمیم و ایمن سازی این نقطه را آغاز کرد ولی این مسیر بسته هم قرار است با نصب نیوجرسی ، چراغ خطر و دیگر تجهیزات ایمنی بازگشایی شود.

جاده کندوان با قدمت حدود ۸۸ ساله ، ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی مربوط به حوزه جغرافیایی استان مازندران و بقیه آن نیز جزو استان البرز است. طبق آمارهای رسمی روزانه دستکم ۳۵ هزار دستگاه خودرو در این جاده تردد می کنند.

براساس آخرین گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، محور هراز تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ماه به خاطر انجام عملیات ایمن سازی و تعمیرات مسدود است و تردد خودروها از محور سواد کوه برقرار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.