حمایت از محرومان نیازمند نگاه فرادستگاهی است

0

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز،مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در نخستین همایش تکریم از شهدای حامی و خیرین مازندران گفت: امروز به دلیل تحریم های ظالمانه امریکا که معیشت و سفره مردم را نشانه گرفته است نمی توان فقط به ظرفیت نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی تکیه کرد.

وی افزود: حمایت از محرومین و ایتام امروز باید اولویت همه باشد زیرا نمی توان بر توان مالی یک دستگاه حمایتی تکیه کرد.

رییس کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود پنج میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ره قراردارند، افزود: گستردگی و پراکندگی جامعه هدف خدمات کمیته امداد حضور پر رنگ تر خیرین را می طلبد.

بختیاری اظهارداشت: طرح یک شهید یک یتیم می تواند ظرفیت های خوبی برای گستردگی حمایت از محرومین بوده و محرومیت زدایی ایجاد کند.

رییس کمیته امداد کشور پیوند هر شهید با یک یتیم را یک کار ارزشمند و ابتکاری نو خواند و گفت: با این کار هم نام شهیدان زنده خواهد شد و هم فرهنگ انفاق را در جامعه گسترش می دهد.

وی مازندران را در محرومیت زدایی پیشرو توصیف کرد و افزود: امید است که همه ی استان از این کار ابتکاری استفاده کنند تا تکلیف خود را که زنده نگه داشتن نام شهیدان است انجام دهیم.

رییس کمیته امداد کشور افزود: امروز نشر فرهنگ و ایثار و شهادت بیمه کننده انقلاب ما است و یکی از طرق نشر اندیشه ایثار و فداکاری این است که به نام شهید کارهای بزرگ انجام دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.