راه‌اندازی شعبه ۳۲ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ

پس از سیزده سال صورت گرفت؛

0

تجهیز و راه‌اندازی شعبه ۳۲ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ به دستور مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در دستور کار اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز ، حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ که در هفتمین نشست هماهنگی و تجهیز و تامین نیروی انسانی شعبه ۳۲ سخن می‌گفت، با تایید مطلب بالا افزود: با مساعدت و دستور مدیر عامل سازمان، اقدامات اولیه جهت تهیه و اجاره ساختمان، تامین نیرو و تجهیز ملزومات اداری طی ۳ هفته گذشته و با حضور معاونان و روسای ادارات اداره کل غرب تهران بزرگ برنامه‌ریزی و به اجرا درآمد.

امیری‌گنجه با توجه به اهمیت شعبه ۲۵ تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ در سطح شعب استان تهران گفت: همه شعب تامین اجتماعی به لحاظ ماهیت درآمدی و هزینه‌ای؛ نقش تعیین‌کننده‌ای در تحقق اهداف سازمان تامین اجتماعی دارند، اما حجم کاری شعبه ۲۵ تامین اجتماعی غرب و گردش مالی این شعبه معادل ۳ اداره کل در سطح ایران می‌باشد که این امر نه تنها فشار مضاعفی بر کارکنان تحمیل می‌نمود؛ بلکه فضای شعبه نیز در شان و شخصیت کارکنان، بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران نبود.

امیری‌گنجه با اشاره به شلوغی، ازدحام، تاخیر در وصول و ترافیک کاری در شعبه ۲۵ گفت: بر اساس نرم تعداد بیمه‌شدگان در هر شعبه و در ساختار اجرای عملیات خدمت‌رسانی ۶۰ هزار نفر تعیین شده است که این شعبه بیش از ۲۲۰ هزار بیمه‌شده را تحت پوشش (حمایت‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت) دارد و این حجم گسترده؛ فشار مضاعفی به کارکنان تلاشگر و خدوم تحمیل شده است و بعضاً موجبات نارضایتی مخاطبان را در فضای محدود دامن می‌زند.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تهیه و تجهیز شعبه ۳۲ را پس از ۱۳ سال یک آرزوی بزرگ برای مسئولان، کارکنان و مخاطبان دانست و تصریح نمود: در تلاش شبانه‌روی بنا داریم در کمترین زمان ممکن و با توجه به راهبردهای اداره کل غرب تهران بزرگ (مدیریت منابع، مدیریت مصارف، تاب‌آوری و کرامت انسانی) و با همکاری معاونت اداری مالی ستاد مرکزی و دیگر مسئولان به بهره‌برداری برسانیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.