پیگیر حل مشکلات رانندگان حمل و نقل کالا در استان قزوین هستیم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

0 54

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز، افشین پیرنون روز یکشنبه با حضور در محل پایانه بار قزوین ضمن بازدید از محل پایانه باربری قزوین با رانندگان فعال در این بخش گفتگو کرد و برای رفع مسائل موجود دستور پیگیری داد.

همچنین در جلسه‌ای که با حضور اعضای انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالای قزوین در محل دفتر مدیریت پایانه بار قزوین برگزار شد رانندگان مشکلات و درخواست‌های خود را در خصوص توزیع لاستیک، اعلام بار، سوخت تخصیصی و تخلفات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل کالای جاده‌ای مطرح کردند.

پیرنون در این جلسه اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل بار و مسافر در کشور از طریق جاده و وسایل حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود و این مسئولیت سنگین بر عهده رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل است لذا در برابر این خدمت بی منت وظیفه خود می‌دانیم توجه ویژه ای به دیدگاه‌ها و درخواست‌های شما داشته باشیم.

وی بیان کرد: از همه ظرفیت‌ها و توان خود در راستای رفع مسائل و درخواست‌های رانندگان و فعالان بخش حمل و نقل کالای جاده‌ای استفاده خواهیم کرد تا خدمت رسانی رانندگان تسهیل شود.

پیرنون یادآور شد: با توجه به جایگاه ویژه بخش حمل و نقل عمومی کالای جاده‌ای و سهم ۲.۶ درصدی ناوگان استان در سطح کشور، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تمام توان و ظرفیت‌های خود را در مسیر شفاف سازی، تسریع و سهولت انجام این امر به کار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: رانندگان می‌توانند گزارش‌ها و شکایات خود را به صورت مکتوب به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ارسال کنند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و احکام لازم برای اجرا صادر شود.

وی اظهار داشت: همچنین رانندگان می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱( سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و یا صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منعکس کنند.

بنر زیر پست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.